суботу, 13 лютого 2016 р.

StoryTeller v2.0 - минуле у попіл, а з попелу в життя!


Почалось!
Дякую всьому Світу, всім Людям і всім подіям що відбулись та відбуваються в моєму житті!

Цей чудовий момент... Мій світ рухнув і народився знову!

Набутий досвід і пройдений шлях подарував мені нові усвідомлення, розуміння, бачення.
Разом з цим я оновлюю свій блог.

Доки всі спали, я творив!

Знову вдихаю життя в це місце. Буду ділитись з вами історіями які трапились в моєму житті та усвідомленнями які слідували за ними або просто приходили нізвідки.

Тепер стара назва "StoryTeller | Казкар" замінюється на нову "Дім де живуть історії". Разом з цим приходить нова фраза, цього разу - стара приказка корінних американців: "Розкажіть мені факти і я навчуся. Розкажіть мені правду, і я повірю. Але роскажіть мені історію, і вона буде жити в моєму серці вічно."

Писатиму про різні частинки мого надзвичайно захопливого Життя!
Буде тут і про Засновника Бойового Гопака, про історію цього бойового мистецтва та цікаві історії. Будуть тут і власні усвідомлення після нічних прогулянок містом в тишині і спокої.
Якщо трапиться то будуть і випадки з професійної діяльності чи студентського життя.
Все що дасть мені натхнення до історії.

Всім гарного ранку і вдалого дня!
Вирушаємо! Бережіть себе!

P.S. Виявилось, що мій друг і серйозний науковець з великим багажом напрацювань Uko теж не спав - він в той час кодив. Тобто творили ми обоє! :)


Немає коментарів:

Дописати коментар