четвер, 18 листопада 2010 р.

Осінній ранок

Хто знає якими бувають осінні ранки?
А який найкращий осінній ранок ви зустріли в своєму житті?

 
Я донедавна був впевнений в тому, що вже сповна знаю якими бувають осінні ранки. Такими прохолодними, трошки навіть морозкуватими, дуже свіжими (особливо коли навколо природа) і краплинку містичними. Адже, зустрівши такий ранок, в голові з'являється сила-силенна думок, ідей, бажань, фантазія набирає нових обертів і, що саме головне, - невідомо звідки береться, ну, просто, величезне бажання щось робити!!!


Але не такий я вже досвідчений (задуже підняв був носа :) ). Три дні тому осінь знову мене здивувала! Коли я вийшов на двір і вдихнув... цього, - ранкового повітря, я зразу відчув... таке м'яке, приємне, ненав'язливе, глибоке... ууммм... що це?.. не знаю що це, але воно було прекрасне! Тут я зразу згадав слова, чи то думки, Ікея з твору Ленгдона Х'юза (Langdon Hues) "A lesson learned", коли він приземлявся біля лісу в Гондурасі: 
"It smelled different. Rich. Earth. Rainforest. Lush".
Колись я це переклав отак:
"Пахло якось різноманітно. Багато. Земля. Ліс. П'янкість".
Хоча там краще б підійшло "Пишність", але тим не менше, як і його тоді пройняло щось зовсім нове, щось дивне і чарівне, так і мене зовсім недавно.
Згадуються твори, оповідання, вірші або п'єси де "малого Івася п'янила природа", чи "Тараса п'янила краса його коханої", чи ще багато різних прикладів "п'янких ароматів, поглядів, музики та краєвидів".

Те що я тоді відчув... п'янке... приємне... хмільне... можна назвати по-різному, але цей ранок закарбувався як найкращий осінній ранок в моєму житті. Хто зна, можливо назавжди, а можливо і зовсім на трішки. 

Але свою почесну місію мого здивування він виконав на УРА!!! :)

Всі права власності на картину залишаються за її власницею (авторкою) - Connie Tom
Розміщена вона (картина) є на її блозі.
All ownership rights for the picture remain with her owner (the author) - Connie Tom
The picture is located on her blog.

Немає коментарів:

Дописати коментар