четвер, 25 листопада 2010 р.

Хом'ячок :)

Оу, давненько я тут не писав нічого, зараз виправлюсь!
Недавно при розмові з подругою довелось згадати таку цікаву річ як антистресові хом'яки. Трошки полазив по нету, знайшов їх і тут з'явилась ідея їх українізувати (так як первинні вони - росіяни). Плюс, в них є одна вада - співають вони лише у веб-пропасті - Internet Explorer. Мені це не сподобалось, так як цього браузера я не люблю і всіх хто ще на ньому сидить запрошую перейти на будь-що інше, часто рекомендую Mozilla Firefox. До того ж, я люблю крос-браузерні проекти, тому трохи погуглив, знайшов таку чудову річ як SoundManager2 - js бібліотека яка з допомогою flash програє mp3 аудіо. Читнув документацію, вмонтував в сторінку з хом'ячками, безкінечного програвання музичного файлу на жаль не знайшов, - написав сам через setInterval :). Потім знайшов ще відповідний favicon.ico, залив на сторінку і вуала - результат перед вами:


З.І. хоча насправді то не хом'яки, а лемінги, але думаю вони мені пробачать :)

Немає коментарів:

Дописати коментар